LÄSVÄRT

Här kan du skriva och diskutera allt som handlar om rundbana. Kanske lite annat också...!
#86 JOHANSSON

LÄSVÄRT

Inlägg av #86 JOHANSSON »

God morgon alla speedway vänner.
Ett tips nu när mörkret lägger sig runt garagknuten är att läsa boken KURVORNAS KONST skriven av Tommy Rander.
Finns att köpa på www.lindelows.se Extapris nu 90 daler mot ordin 150.Tyvär vart jag dålig och kunna inte följa med till Malmö men hoppas att det blir en ny resa till våren. Hoppas ni hadde en trevlig resa i bussen Frank med medresenärer. Söker en tolba ljuddämpare om det är någon som har en över så ring 070-567 56 82 Ha de MICKE
Användarvisningsbild
Janne Nordvall
Inlägg: 28
Blev medlem: 23 sep 2009, 10:13
Medlemsnummer: 146

Re: LÄSVÄRT

Inlägg av Janne Nordvall »

Hej Micke!
Vi saknade dig och hoppas att du har piggnat till så vi kan ses i Mariestad.
Bussresan med Frank och JÄRNGÄNGET var helt underbar vi hade kanon kul, och jag hoppas på fler sådana resor.
Vilken typ av tolbadämpare söker du?? jag kan kolla runt lite här i kumla om det är någon som kan ha en.
MVH: Janne Nordvall ( 146 )
#86 JOHANSSON

Re: LÄSVÄRT

Inlägg av #86 JOHANSSON »

Nej jag kommer ej till Mariestad Jobbar tyvär så sommar säsongen är nog slut nu. Fick ett mms av en polare från furudal i onsdags 3 cm nysnö så man får väll ta fram ismaskin snart.Angående tolban så trodde jag att det bara fanns en modell men det är den lilla modellen med ett litet stag på om det är till någon info. Kör lugnt men fort ändå i Marie MVH Micke
Skriv svar