Samarbete Masarna?

Här kan du skriva och diskutera allt som handlar om rundbana. Kanske lite annat också...!
Användarvisningsbild
rolf
Site Admin
Inlägg: 169
Blev medlem: 07 jul 2007, 16:34
Medlemsnummer: 47
Ort: Östersund
Kontakt:

Samarbete Masarna?

Inlägg av rolf »

Det har kommit en förfrågan från Masarna om vi, MCHK Rundbana, är intresserade att komma och uppvisningsköra och visa upp oss i samband med någon eller några av deras hemmamatcher på Brovallen.
Jag har svarat på deras förfrågan och begärt lite mer information om hur det skulle gå till om vi ställer upp på detta.
Jag återkommer så snart jag vet mer om hur dom tänkt sig upplägget av det hela.

Vad tror ni om det?
Är Ni intresserade?
#47 Rolf Fridh
Östersund
0730-23 22 24
Team Gubbspeedway

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av Team Gubbspeedway »

Jo för min del så, alla åktillfällen är välkomna.

Hälsningar Håkan H . Och glad påsk på er rundbanegubbar och gummor.
Torbjörn
Inlägg: 9
Blev medlem: 06 aug 2007, 21:43
Medlemsnummer: 204

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av Torbjörn »

DET ÄR KLART ATT VI ÄR INTRESSERADE AV ATT ÅKA I AVESTA FÖR DET VAR MÅNGA ÅR SEN VI HADE EN VETERANTRÄFF DÄR MEN JAG UNDRAR OM DOM INTE VILL SE GAMMLA CYKLAR TYP TVÅVENTILARE JAP ELLER ESO MEN DOM FÅR VÄL KOMMA MED VILKA REGLER SOM GÄLLER SÅ RÄTTAR VI OSS EFTER DEM. TORBJÖRN
Användarvisningsbild
rolf
Site Admin
Inlägg: 169
Blev medlem: 07 jul 2007, 16:34
Medlemsnummer: 47
Ort: Östersund
Kontakt:

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av rolf »

Håkan Johansson svarar så här angående frågan på hur upplägget kan tänkas vara.
Vi är helt enkelt öppna för förslag ifrån er, men jag kan tänka mej ett upplägg där man tex kör innan tävlingen som börjar 19.00, och sen kan man köra igen i pausen, och så tyckar jag att man naturligtvis ska ha någon form av presentation av er och era maskiner. Det vore kul om man kunde köra flera heat så att det kanske blir en mini-veteran-tävling, men det är väl före match och i pausen som är mest aktuellt.
Men naturligtvis kan ni få köra efter matchen också om ni vill. Det måste ju vara värt besväret för er att åka dit också.
Grindarna öppnar 17.00 innan tävlingen 19.00 så det borde inte vara något problem att få till ordentligt med körning åt er så att ni blir nöjda.
Vi kommer att gå ut och annonsera detta i tidningar osv för att locka publiken till er också.
Men som sagt dela gärna med er om ni har några tankar och önskemål.

MVH
Håkan Johansson
MOONEYES SWEDEN
+46 (0)226-704 80
Någon från oss bör väl ta på sig att vara kontaktperson och samordnare för detta.
Dom som ska vara med kanske också måste ha Svemos classiclicens, eller....?
#47 Rolf Fridh
Östersund
0730-23 22 24
Torbjörn
Inlägg: 9
Blev medlem: 06 aug 2007, 21:43
Medlemsnummer: 204

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av Torbjörn »

VI HAR RÄTT ATT ÅKA UPPVISNING VID TÄVLINGAR UTAN ATT HA LICENS UNDER FÖRUTSÄTTNING ATT DOM SOM MÖTS ÄR MEDLEMMAR OCH HAR FÖRSÄKRING I MCHK VI FÅR INTE ÅKA MOT NÅGON SOM HAR SVEMOLICENS MEN UPPVISNING AV MCHK RUNDBANA SKALL INTE MÖTA NÅGOT HINDER. TORBJÖRN
Team Gubbspeedway

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av Team Gubbspeedway »

Om någon ur styrelsen läser gästboken, så vore det intressant att få styrelsens syn på typ uppvisningskörning i Avesta, vad gäller försäkring osv.
Mvh Håkan H.
Lars Nykvist

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av Lars Nykvist »

Har det beslutats något ang. uppvisning i Avesta? Det skulle vara toppen att få deltaga

Lars Nykvist
Användarvisningsbild
rolf
Site Admin
Inlägg: 169
Blev medlem: 07 jul 2007, 16:34
Medlemsnummer: 47
Ort: Östersund
Kontakt:

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av rolf »

Talade nyss med Carl-Axel
Det är spikat tre tävlingar i sommar när vi skall deltaga
Vi som är intresserade att deltaga som utställare och/eller förare vid dessa tillfällen anmäler själv till Håkan Johansson

Återkommer med mer info så fort jag fått datumen.
#47 Rolf Fridh
Östersund
0730-23 22 24
Användarvisningsbild
rolf
Site Admin
Inlägg: 169
Blev medlem: 07 jul 2007, 16:34
Medlemsnummer: 47
Ort: Östersund
Kontakt:

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av rolf »

Besked från Carl-Axel angående körningarna i Avesta
Carl-Axel har bett mig be dig slå ett slag på hemsidan för körningar i samband med Masarnas hemmamatcher (se bilaga). Det är tydligen så att våra medlemmar kommer att tillåtas ställa upp våra cyklar och även köra några uppvisningsvarv - kanske i pausen? Det gäller torsdag den 28 maj, torsdag den 25 juni och torsdag den 23 juli, alla gångerna kl. 19.00. Kontaktman är Håkan Johansson, 0226-70480 eller 070-3873100!
Bild
#47 Rolf Fridh
Östersund
0730-23 22 24
Användarvisningsbild
rolf
Site Admin
Inlägg: 169
Blev medlem: 07 jul 2007, 16:34
Medlemsnummer: 47
Ort: Östersund
Kontakt:

Re: Samarbete Masarna?

Inlägg av rolf »

Hur gick det?
Någon som har något att rapportera från Avesta 28 maj ?
#47 Rolf Fridh
Östersund
0730-23 22 24
Skriv svar