Regel ändring

Här kan du skriva och diskutera allt som handlar om rundbana. Kanske lite annat också...!
hilding6304
Inlägg: 1
Blev medlem: 28 nov 2008, 08:56
Medlemsnummer: 18

Re: Regel ändring

Inlägg av hilding6304 »

HEJ!
är det ingen annan än jag som tycker att det är konstigt att en förening som ska främja bevarandet och användandet av gamla tävlingsmotorcyklar tänker lägga in en åldersgräns för att få vara med och leka på TRETTIOFEM ÅR!!!!!!!! var ska tillväxten komma ifrån????eller har ni problem att det är kö med ungdomar som letar veteranhojjar???? kan någon förklara för mig vad det är ni försöker uppnå med en sådan regel,och vad säger mchk om dessa ideer?
vet inte hur ni har det längre söderut men mchk västerbergslagen har i alla fall inte någon lång kö med ungdomar som vill ansluta sig.
mariestad ligger ganska långt bort för mig så det är inte så enkelt att komma dit på årsmötet,men någon i styrelsen borde väl kunna svara här hur tankegången varit.
hur främjar 35 års regeln mchk rundbanas verksamhet?
emotser tacksamt ett svar. mvh: Anders Lindblom
kasper95
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 jul 2010, 12:28
Medlemsnummer: 186

Re: Regel ändring

Inlägg av kasper95 »

För min del så tycker jag att det är bra med bättre förare än mig själv,för då kan jag själv lära mig en del saker/motivera mig själv att köra fortare än dom andra.Ovasett så finns det en vinnare i varje person,så alla vill ju vinna,så låt alla med en stående maskin vara med oss. MVH Thomas Nilsson (186)
Skriv svar